ג'יגולו ישראלי,הסיפור של אותו הערב,מחכה לך

ג'יגולו ישראלי.

אז זהו לאחר עבודה בתחום החלטתי לשתף סיפור מאוד מסתורי שקרה לי .
זה קרה לפני כחודש השעה הייתה 21-30 בערב הטלפון התחיל לצלצל ומאחרי הקו נשמע קול של אישה לערך 45 שביקשה פרטים..בהתחלה לא חשבתי לעבוד באותו היום.
היא סיפרה שהיא בחופשה קצרה בארץ והיא במלון באזור המרכז והיא מחפשת שותף לאותו הערב ,הקול שלה היה ממש נעים לאחר סגירת מחיר החלטתי לצאת לכיון.


מהרגע הראשון של השיחה הרגשתי שמדובר במישהי מאוד איכותית ונעימה והיה לה חשוב מאוד הדיסקרטיות דבר שמאוד חשוב גם לי,כל הנסיעה חשבתי וציפיתי לפגוש אותה לאחר משהו כמו 40 דקות הגעתי למלון באזור המרינה ( מעדיף לא לציין את שם המלון ) ,דפקתי בדלת וסוף סוף הדלת נפתחת , מבוגרת בת 49 בערך גבוה שיער גולש בלונד בקיצור משהו שלא רואים כל יום,הריח של הבושם היה חזק שלא החזקתי את עצמי.

היא הזמנה אותי למרפסת שצופה לים ומזגה לנו לשתות יין אדום בשני כוסות והתיישבה לידי , יש לציין שהייתי בשוק מהמראה שלה ואופן הדיבור מהתחלה ידעתי שמדובר במשהי מאוד איכותית.

התחלנו לשתות ולדבר קצת האווירה הייתה מאוד נוחה היא סיפרה שהיא באה לעתים קרובות לארץ לפגישות עסקים ובן זוג כרגע לא בא בחשבון אז הכי קל זה לחפש אחד למפגשים מהנים.


לאחר חצי בקבוק יין זה הגיע ,היא הורידה לי את החולצה והתחילה לקק לי את הגוף הלשון שלה הייתה חמה בצורה קיצונית ממש כמו מצת,לאחר מספר דקות של ליקוקים היא הורידה את המיני הקצר שלה וחשפה חזה ענק עומד הפטמות היו עומדות וזקורות,שראיתי את הגוף שלה ידעתי שהגיע תורי להפעיל את הלשון .

התחלתי לקק אותה,העדפתי להתחיל מהרגליים משהו שעושה לי את זה,היא התחילה לגנוח רק מהמגע של הלשון באצבעות של הרגליים.




מפה לשם יצאתי משם בבוקר :-) ואז זה הגיע.